AdminXper richt zich op ondernemers tot grofweg 10 man personeel. Dit kan de ondernemer zijn met zijn eenmanszaak (vaak de Zzp’er genoemd), de VOF maar ook de directeur-grootaandeelhouder met zijn BV of BV’s.
De doelstelling van AdminXper is om het jou als ondernemer op financieel en fiscaal gebied zo eenvoudig mogelijk te maken. Daar doen we het voor. Dit geeft ons de energie en focus om tot slimme oplossingen te komen.
Lees onderstaande FAQ om te zien hoe wij dit waarmaken!
Onze doelstelling is het voor jou als ondernemer zo eenvoudig mogelijk te maken. Dit zie je terug in alles wat AdminXper doet. De eenvoudige (boekhoud)pakketten, het bewaken van deadlines, Skype ondersteuning, zo min mogelijk ingewikkeld taalgebruik of vakjargon en geen uitstel. Zodat jij als klant op tijd weet wat je betaalt of terugkrijgt!
Grofweg op ondernemers tot aan 10 man personeel. Dus niet het MKB (tot 100 man), maar echt het kleinbedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de volgende beroepen en branches: ICT dienstverlening, grafische vormgeving, architectuur, zorg, trainers, marketing en communicatie. Maar ook elektriciens, interimmers, websitebouwers, webshops, filmmakers, software ontwikkelaars, etcetera.
Onze referenties zien? Klik hier…
Horeca en winkels.
Is het onduidelijk of wij jou kunnen helpen? Bel ons of stuur een email om dit helder te krijgen.
Meer weten over de boekhoudpakketten? Klik hier …
Door er samen met jou voor te zorgen dat de boekhouding altijd netjes per kwartaal op orde is. Klopt er iets niet? Dan lossen we dit direct op, zodat problemen of onduidelijkheden niet voor ons uit worden geschoven.
In januari sluiten we direct de boekhouding van het jaar ervoor. Dan klopt de balans en de winst-en-verlies rekening simpelweg voor 100 %. Er is dan geen sprake van extra tijdrovende maatregelen, zoals bijvoorbeeld een btw suppletieaangifte of de juiste verwerking van de auto van de zaak.
Lukt dit, dan is de hoeveelheid werk voor het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting, eventueel de VPB aangifte en de jaarstukken van een BV, te overzien.
En eerlijk is eerlijk: ook door gewoon het eerst half jaar hard te werken zonder vakanties op te nemen 🙁 Maar gelukkig maken we dat in het tweede halfjaar dan weer goed 🙂
Geïnteresseerd? Geef je hier op of bel ons op 071-7113131 of stuur een email naar wubbostaal@adminxper.nl
Dit levert jou veel meer inzicht op in je eigen financiën dan het door iemand anders te laten doen.
Je betaalt ons niet voor boekhouduren. Wel voor controle, aangifte en indien gevraagd, specifiek advies.
Moeilijk? Nee hoor, al onze klanten doen dit en wij helpen jou zowel bij de opstart als bij eventuele latere vragen.
Navraag onder onze klanten heeft aangetoond, dat dit gemiddeld één à twee uur per maand kost.
Wubbo Staal, eigenaar en Register Belastingadviseur (RB). Specialisaties: de directeur groot aandeelhouder (bij een BV), de Zzp’er/eenmanszaak en de V.O.F.
Tonnie Jonk. Specialisaties: Boekhouding en het op orde krijgen van de achterliggende administratieve processen.
Pauline van Huijstee RPP (register payroll professional) en FA (Fiscaal Adviseur). Specialisaties: Salarisverwerking, personeelsvraagstukken, boekhouding en aangiftes inkomstenbelasting.
Peter van den Berg, drs. en Register Belastingadviseur (RB). Specialisaties: de directeur groot aandeelhouder (bij een BV), de Zzp’er/eenmanszaak en de V.O.F.
Wubbo Staal is lid van het Register Belastingadviseurs (www.rb.nl), waar hij ook zijn permanente fiscale educatie bijhoudt.
Pauline van Huijstee RPP (register payroll professional) en FA (Fiscaal Adviseur). Zij volgt daarnaast ook verplichte permanente educatie, om ook van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te blijven.
Nee, dit doen wij voor jou. Dit is een standaardonderdeel van onze dienstverlening. 🙂
Onze meest gekozen pakketten kosten € 50 of € 70 per maand.
Jazeker, wij richten ons bewust ook op starters. De eenvoud van onze pakketten, per kwartaal contact en onze directe manier van communiceren, maakt ons ook zeer geschikt en betaalbaar voor starters.
Voor handige tips en weetjes en om op eenvoudige wijze naar al onze klanten en overige contacten tegelijk te kunnen communiceren.
Door onze kennis in te zetten op financieel en fiscaal vlak. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
Heel simpel. Stuur ons een email of bel ons voor een gratis kennismakingsgesprek. Meestal kunnen we dit direct en op korte termijn inplannen.
Gewoon bij ons op kantoor of bijvoorbeeld via Skype. Geheel naar jouw voorkeur.