Veelgestelde vragen

AdminXper is er om het jou als ondernemer op financieel en fiscaal gebied zo eenvoudig mogelijk te maken. Dit geeft ons de energie en focus om tot slimme oplossingen te komen. Daarom beantwoorden we ook graag wat veelgehoorde vragen voordat je contact opneemt. Dit bespaart tijd en mogelijk een teleurstelling. Neem gerust vrijblijvend contact op als je vraag er niet tussen staat. We helpen je graag persoonlijk verder.

Op (startende) ondernemers in BV vorm tot aan 10 man personeel. Dus niet het MKB (tot 100 man), maar echt het kleinbedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de volgende beroepen en branches: ICT-dienstverlening, software ontwikkelaars, interim professionals, architectuur, zorg, trainers en marketing- en communicatie professionals. Maar ook farmaceutische industrie, grafische vormgeving, online webshops, etcetera.

Door er samen met jou voor te zorgen dat de boekhouding altijd netjes per kwartaal op orde is. Klopt er iets niet? Dan lossen we dit direct op, zodat problemen of onduidelijkheden niet voor ons uit worden geschoven.

In januari sluiten we direct de boekhouding van het jaar ervoor. Dan klopt de balans en de winst-en-verlies rekening simpelweg voor 100 %. Er is dan geen sprake van extra tijdrovende maatregelen, zoals bijvoorbeeld een btw suppletieaangifte of de juiste verwerking van de auto van de zaak.

Lukt dit, dan is de hoeveelheid werk voor het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting, eventueel de VPB aangifte en de jaarstukken van een BV, te overzien.

En eerlijk is eerlijk: ook door gewoon het eerst half jaar hard te werken zonder vakanties op te nemen 🙁 Maar gelukkig maken we dat in het tweede halfjaar dan weer goed 🙂

Dit levert jou veel meer inzicht op in je eigen financiën dan het door iemand anders te laten doen.

Je betaalt ons niet voor boekhouduren. Wel voor controle, aangifte en indien gevraagd, specifiek advies.

Moeilijk? Nee hoor, al onze klanten doen dit en wij helpen jou zowel bij de opstart als bij eventuele latere vragen.

Navraag onder onze klanten heeft aangetoond, dat dit gemiddeld één à twee uur per maand kost.

Wubbo Staal en Peter van den Berg zijn lid van het Register Belastingadviseurs (www.rb.nl), waar zij ook hun permanente fiscale educatie bijhouden.

Pauline van Huijstee RPP (register payroll professional) en FA (Fiscaal Adviseur). Zij volgt daarnaast ook verplichte permanente educatie, om ook van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te blijven.

"AdminXper is onze gedroomde partner op het gebied van cijfers en verantwoording."

Arjan Meester

Directeur AREA071, Leiderdorp